Žerjavi in dvižne naprave

Žerjavi in dvižne naprave

Yaskawin inverter A1000 za žerjave in dvižne naprave je enostavna rešitev za posebne zahteve pri aplikacijah kjer se uporablja žerjave, kjer je potreben nadzor pri dvigovanju oz. gibanju med premikanjem. Preizkušeni krmilnik motorja zagotavlja dovolj navora v vseh pogojih, medtem ko različne karakteristike, kot je vgrajeno krmiljenje zavor, zaznavanje preobremenitve ter ostale poskrbijo za varno premikanje bremena.

Lastnosti:

 

 

  • 200% začetnega navora in 150% preobremenitve v času ene minute omogoča zanesljivo premikanje tudi pri težkih bremenih
  • poln navor pri nični vrtilni hitrosti* za delovanje zavor med mirovanjem podaljšuje življenjsko dobo zavor in blaži gibanje (*potreben je senzor hitrosti)
  • mehko delovanje motorja zmanjšuje obrabo in poškodbe, hkrati pa je ravnanje s transportiranim blagom nežneje
  • vgrajeno krmiljenje zavor za varno delovanje zavor

     

     

     

    • neodvisne nastavitve odprtja/zaprtja za optimalno časovno načrtovanje
    • preverjanje tokokroga motorja pred dvigom zavor
    • spremljanje signala za povratne informacije z zavore

     

  • avtomatsko preprečevanje preobremenitve z daljšim pospeševanjem in omejevanjem hitrosti pri težkih bremenih
  • funkcija izjemno hitrega dvigovanja skrajšuje čase ciklov in poveča produktivnost, tako da pri lahkih bremenih poveča hitrost dvižne naprave
  • vgrajeno zaznavanje preobremenitve/preobtežitve in omejevanje dvigovanja preprečujejo nevarna stanja, do katerih lahko pride med delovanjem
  • samodejno deljenje bremen med več pogoni za dolge in prečne vožnje brez nagibanja
  • vgrajena varnost delovanja (STO, varen izklop navora) odpravlja kontaktorje motorja in tako znižuje stroške, hkrati pa povečuje zanesljivost stroja

Študije primerov

Več varnejših in stroškovno učinkovitejših premikov težkih bremen z žerjavi

Yaskawina rešitev z inverterjem

Yaskawini inverterji lahko učinkovito krmilijo pogone v žerjavih, v aplikacijah kot so pri ladjedelnicah, pristaničih, proizvodnih linijah in skladiščih. To vellja tako za dvigovanje in spuščanje bremen, kot tudi za premikanje vozičkov in mostov. Za oba, finančni in varnosti vidik, ta rešitev predstavlja posebne zahteve za tehnologijo gibanja. Tehnologija gibana se uporablja, ne samo za premikanja bremen, ampak tudi za spuščanje zavor, optimiziranje ciklov glede na to, kako se tovor premika ali pa sinhronizira več gibanj.

Za te aplikacije ima Yaskawa specialni pogonski paket, serijski inverterski pogon A1000, ustvarjen, da izpolni specifične zahteve operacij žerjava. Naprave so zmožne pogonov z izhodov do 300kW. Delujejo lahko z vsemi standardnimi indukcijskimi motorji, z ali brez senzorja gibanja.

Prednost inverterja Yaskawa A1000 za aplikacije z žerjavi je vsestranskot ter hkrati enostaven postopek nastavljanja parametrov za kratke čase zagonov. Avtomatska nastavitev optimizir nadzor motorja za povezan motor v manj kot minuti. Ostale funkcije so lahko hitro in učinkovito prilagojene individualnim zahtevam vsakega žerjava. Ena od teh lastnosti omogoča prilagoditev odziva pogona ali zavore med ali po sporočilu napake, času do sprejema in časov čakanja dokler pogon ni aktiviran. Povezava z primarnim nadzorom žerjava je lahko prilagojena z uporabo različnih parametrov. Digitalni ali analogni vhodi, izhodi in spletni vmesniki za prenos podatkov, vključno z CANopen, Profibus in Ethernet.

Izjemne lastnosti vključujejo specifične funkcije za aplikacije z varnim in ekonomičnim ravnananjem z žerjavom. Npr. kontrola zavore lahko optimizira čas odpiranja in zapiranja zavore, medtem ko nadzira hitrost, navor in motor, ki je trenutno na dvigovalnem pogonu. To odgovorno preprečuje zavori da bi se odprla v primeru presežene nosilnoti oz. prekinjenega delovanja tokokroga motorja, npr. zaradi napake kablov ali magnetnih kontaktorjev. Izdrs zavore je ravno tako zaznan in poročan. Veliko je razpoložljivih speecialni funkcij za ekonomske in visoko dinamične operacije z žerjavom z kratkim ciklom. Npr. pogon avtomatsko optimizira dvigovanje žerjava in zmanjševanje hitrosti z uporabo "utra lift" funkcij, upoštevajoč izmerjen navor kot tudi motorski in inverterski izhod. Največje možne dvigovalne in spuščevalne hitrosti so izbrane, z upoštevajoč minimaliziranjem časa cikla, in zagotavljanjem stroškovno učinkovitosti žerjava.